کافه سرگرمی

لحظه های خوش

کافه سرگرمی

لحظه های خوش

پس از سالها خورشید صاحب پیدا کرد!

پس از سالها خورشید صاحب پیدا کرد   

 

 

 

برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید

یک زن اسپانیایی مدعی شد صاحب "خورشید" است و آن را در یک دفتر اسناد رسمی به عنوان مایملک خود به ثبت رسانده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛" آنجلس دوران" زن 49 ساله اسپانیایی در گفتگو با روزنامه ال موندو گفت: پس از آن که در روزنامه‌ها خواند یک مرد آمریکایی نام خود را به عنوان مالک " ماه‌" و بیشتر سیارات منظومه شمسی ثبت کرده، من نیز در ماه سپتامبر اقدام مشابهی را انجام داده و خورشید را به عنوان دارایی خود به ثبت رساندم.

وی افزود: یک قرار داد بین المللی وجود دارد که می‌گوید هیچ کشوری نمی‌تواند ادعای مالکیت ستاره یا سیاره‌ای را داشته‌باشد، اما این قرارداد در مورد اشخاص چیزی نگفته است.

بنابراین گزارش؛ سندی که توسط یک دفتر خانه اسناد رسمی منتشر شده حاکی از آن است که " دوران" مالک خورشید است. در این سند مانند هر سند ملکی دیگر به موقعیت ملک اشاره شده و آمده است این ستاره در مرکز منظومه شمسی و در فاصله حدود149600000 کیلومتری از زمین قرار دارد .

این زن اهل شهر سالواترا دومینو در ایالت گالیشیا گفته است که می خواهد برای کسانی که از خورشید استفاده می‌کنند قیمتی را تعیین کند و نیمی از درآمد حاصله را به دولت اسپانیا و 20 درصد آن را به صندوق بازنشستگی کشور اعطا کند.

وی قصد دارد ده درصد دیگر از عواید را به تحقیق و ده درصد دیگر را به پایان دادن به گرسنگی در جهان اختصاص دهد و ده درصد دیگر را برای خود بردارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد