کافه سرگرمی

لحظه های خوش

کافه سرگرمی

لحظه های خوش

فارسی ۱ هک شد

شبکه ماهواره ای فارسی ۱ توسط ارتش سایبری ایران هک شد. 

 

 

 

 

برای دیدن عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

 

 

ادامه مطلب ...

کراوات اسلامی به ثبت رسید

 

سلام  

کروات اسلامی در ایران به ثبت رسید. 

به نظر من اصلاْ فکر جالبی نیست 

 

 

 

برای دیدین کراوات و ایده پرداز آن به ادامه مطلب برید . 

 

ادامه مطلب ...

روشهای تعیین هدف برای زندگی و دست یابی به آن

آیا کنترل زندگیتان در دستانتان است یا با شانس زندگی می کنید؟

اینکه چه می گویید مهم نیست، اینکه چه کاری می کنید مهم است!

یاد بگیرید چطور زندگی هدفمندتری داشته باشید!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اینجا هستید؟ منظورم این است که اگر هدفی نداشته باشید، پس چرا باید زندگی کنید؟

بین میلیون ها اسپرم شما تبدیل به انسان شدید. پس حتماً باید به دلیلی به این دنیا آمده باشید. بنابراین قطعاً برای زندگیتان هدفی دارید، اینطور نیست؟  

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید . 

ادامه مطلب ...

عکسهای دیده نشده از نیما یوشیج

سلام امروز بعد از یه مدت کوتاه دوری از دنیای نت می خوام عکس هایی رو از نیما یوشیج براتون بزارم اگه مایلید بریم به ادامه مطلب  

 

 

 

ادامه مطلب ...

پسر"سیاوش قمیشی"مجوز گرفت!+عکس

سیروان خسروی آهنگساز و تنظیم‌کننده این آلبوم نیز خاطرنشان کرد: «ضبط و کارهای مربوط به آلبوم «اسیر» سال 85 انجام شد و تقریبا از پنج سال پیش این آلبوم آماده انتشار بود.» 

 

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،موسیقی ایرانیان نوشت:اولین آلبوم رسمی علیرضا قمیشی فرزند سیاوش قمیشی با نام «اسیر» توسط شرکت آوای باربد منتشر می‌شود.
حمید اسفندیاری مدیر اجرایی شرکت آوای باربد درباره این آلبوم که مراحل اخذ مجوز آن چند سال به طول انجامیده، گفت: «آلبوم «اسیر» هفت قطعه دارد و تمام تنظیم‌ها هم توسط سیروان صورت گرفته که 15 آبان ماه توسط آوای باربد وارد بازار موسیقی خواهد شد.»
سیروان خسروی آهنگساز و تنظیم‌کننده این آلبوم نیز خاطرنشان کرد: «ضبط و کارهای مربوط به آلبوم «اسیر» سال 85 انجام شد و تقریبا از پنج سال پیش این آلبوم آماده انتشار بود.»

هشدار نوکیا : لطفا موبایلهایتان را چک کنید

 

به نظر میرسد بعد از شنیدن اخبار مختلف راجع به آتش گرفتن باطری های لپ تاپ ها و خندیدن به این اخبار اکنون نوبت ما شده تا نگران باشیم. نوکیا اعلام کرده که 46 میلیون باطری گوشی موبایل که در طی انتهای سال 2005 تا ما نوامبر 2006 تولید شده در معرض خطر انفجار هستند. این باطری ها که با مارک خود نوکیا و توسط یک شرکت همکار ژاپنی تولید شده بر روی انواع مدل های گوشی نوکیا قرار دارند و الیته مقداری از آنها نیز به صورت قطعات جانبی فروخته شده است. این باطری ها که از نوع BL-5C هستند بر طبق گفته نوکیا بر اثر نقص داخلی ممکن است منفجر شده و آتش بگیرند. نوکیا اعلام کرده که احتمال انفجار زیاد نیست! و این اتفاق معمولا هنگام شارژ کردن رخ میدهد. و تاکنون فقط 100 مورد انفجار دیده شده که هیچ یک صدمه مهمی را به همراه نداشته است. نوکیا راست میگوید یک فرد در بانکوک بر اثر انفجار این باطری 5 انگشت پای خود را از دست داده است. احتمالا از دست دادن پا از نظر نوکیا صدمه جدی محسوب نمیشود. وی ادعای دریافت 26000 دلار خسارت کرده است. نوکیا اعلام کرده این باطری ها را جمع آوری و جایگزین خواهد کرد. اما چگونه بفهمیم که آیا باطری موبایل شما دوست عزیزی که تلفن همراهتان را نوکیا انتخاب کرده اید هم در خطر انفجار قرار دارد ؟ به ادامه مطلبتوجه کنید :

ادامه مطلب ...

اسم خود را به زبان پارسی قدیم ببینید

این مطلب خیلی قدیمیه ولی جالبه  

اگه دوست دارید اسم خودتون رو به زبون پارسی قدیم ببینید اینجا کلیک کنید

عکس حامد کمیلی

حامد کمیلی یک از بازیگران معروف و خوش چهره سینما وتلویزیون ایران است که بازی های جذاب خود در فیلم ها وسریالهای ایرانی معروفیت قابل قبولی را در بین بینندگان پیدا کرده است .  

 

در ادامه مطلب عکسی از جوانی این بازیگر مربوط به زمان تیرکمون شاه  (زمانی که آرایشگران  کوچکترین نگاهی به ابروان مشتری خود نداشته اند ) را گذاشتم البته به این موضوع دقت کنید که در همان زمان هم جزو خوشتیپان زمان خود بوده  

 

 

 

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ادامه مطلب ...