کافه سرگرمی

لحظه های خوش

کافه سرگرمی

لحظه های خوش

عکسهای عزیز دلم دکتر علی شریعتی عزیز

 در ادامه مطلب عکس هایی رو از شریعتی عزیز گذاشتم که خودم تا حالا ندیده بودم  

 

از عکسهای عروسیش گرفته با همسرش تا مریضی و عکس جسد نازنینش و حج و زندانیش و... 

مطمئنم پرطرفدارترین پست وبلاگم خواهد شد . 

 

 

 

 

 

نظر یادتون نره

     اگر عکسها باز نشدند روی گزینه show pictuer کلیک کنید . چون دوست ندارم 1 دونه اش رو هم ا ز دست بدید .  

 

 

        

 

 

 

   مادرم میگفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب؛ هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام. 

 

 

********************************************************** 

 

       

 

 

 

گاه گاهی به یادت غزلی می خوانم تانگویی که دلم غافل از آن عهدو وفاست .خوب رویان همه گر بادل من خوب شوند خوب من، با همه خوبان حساب توجداست. 

 

******************************************************** 

 

 

       

 

 

   با شیطان هم داستان شدم تا در برابر هیچ آدمی سر تسلیم فرود نیاورم. 

 

****************************************************** 

 

       

 

  انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید حقیقت داشته باشد. 

 

************************************************* 

 

       

 

  خدایا چگونه زندگی کردن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت . 

 

 

************************************************ 

 

       

 

  تهمت و دروغ را دشمن سفارش میدهد و منافق میسازد و عوام فریب پخش میکند وعامی انرا میپذیرد. 

 

************************************************ 

 

       

 

 

زمانی مصاحبه گری از معلم صداقت و صمیمیت دکتر علی شریعتی پرسید :
به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟
دکتر علی شریعتی در جواب گفتند : نمیخواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمائید . فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست. 

 

************************************************* 

 

    

 

انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک می شود ،احساس تنهایی بیشتری می کند. 

 

 

************************************************* 

 

    

 

انسان عبارت است از یک تردید. یک نوسان دائمی. هر کسی یک سراسیمگی بلاتکلیف است. 

 

 

************************************************ 

 

    

 

خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم و تو نداری. 

 

 

************************************************ 

 

    

 هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره دل نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هردو دروغ گفته باشیم . 

 

 

************************************************ 

 

    

 

  خدایا هر که را عقل دادی ، چه ندادی؟ و هر که را عقل ندادی ، چه دادی؟؟؟ 

 

 

************************************************* 

 

       

 

   با شیطان هم داستان شدم تا در برابر هیچ آدمی سر تسلیم فرود نیاورم. 

 

 

************************************************* 

 

     

 

 

   هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم . . .
***********************-------پایان--------**************** 

 

 

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه .

نظرات 3 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام
واقعا مطلب تکی بود خیلی خوشم اومد
ممنون ازت

ندا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.chatreman.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی!!
مرسی که لینکم کردی منم لینکیدمت ..............
عاشق شنل قرمزی ام .........

دی جی بهنام شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.djbehnam.blogsky.com

سلام عزیزم ۱۰مت گرم وبلاگت عالیه
لینکت کردم اگه دلت خواست منو بعنوان
.::مطالب زیبا.دانلود آهنگ.انواع اس ام اس. فال وتست::.
www.djbehnam.blogsky.com
لینک کن
۴کرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد